به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی هرمزگان، غلامحسین شیری در نشست هم اندیشی با خبرنگاران ضمن قدردانی از همکاری رسانهها و توجه به برنامههای راه و شهرسازی بیان کرد، بنده دلیلی برای عدم اطلاع رسانی عملکرد حوزه راه و شهرسازی نمیبینم و به همه مدیران مجموعه تاکید کردهام در این زمینه شفاف عمل کنند.
وی ادامه داد، در هر مجموعه نقاط ضعف و قوت زیادی وجود دارد و این دلیلی نمیشود که ما چشمهایمان را ببندیم و مردم را از وضعیت آگاه نکنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه برخی همه چیز را منفی و برخی آن را مثبت میبینند، گفت: توصیه من این است که همه چیز منطقی دیده شود.
وی افزود: وقتی همه جنبههای منفی اطلاع رسانی شود و بخش مثبت عملکرد را نگاه نکنیم بذر ناامیدی در جامعه کاشته میشود که لازم است در کنار نقد، عملکردهای مثبت نیز به اطلاع مردم هم برسد.
شیری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی ادامه داد، این مسئله در نگاه ما بسیار مهم است و باید در عمل آن را ثابت کنیم از این رو تمامی مجموعه راه و شهرسازی موظف شدهاند درخواست مراجعه کنندگان چه مثبت و چه منفی را با ذکر دلیل حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پاسخ دهند.
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین از رسانهها خواست تا مراقبت از تابلوهای جادهای را در بین مردم فرهنگ سازی کنند چرا که مراقبت و جلوگیری از تخریب آن بر افزایش ایمنی جادهها میافزاید.
وی در ادامه به سفر وزیر راه و شهرسازی به استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: در این سفر دکتر آخوندی از پروژههای در دست احداث حوزه وزرات راه و شهرسازی در استان هرمزگان بازدید و چند پروژه بزرگ را نیز مورد بهره برداری قرار میدهد.
نظر شما